Arnavutköy Belediyesi
Sorular Cevapsız Kalmıyor

Sorular Cevapsız Kalmıyor

21 Aralık 2022 Çarşamba

Arnavutköy Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çağrı Merkezi ve Kentli Servis birimleri vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetleri en hızlı şekilde çözüme kavuşturuyor. 

Bir yılda 270 binden fazla çağrıya cevap verildi

Arnavutköy Belediyesi, vatandaş ile belediye arasındaki iletişimi güçlendirmek amacıyla kurduğu Çağrı Merkezi ile vatandaşların sorunlarını kısa süre içerisinde çözüme kavuşturuyor. Alanında uzman personellerin yer aldığı Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen her türlü talep, öneri ve şikâyetleri kayıt altına alarak gerekli birimlere iletiyor. Aynı zamanda geri dönüş sağlayarak, bilgi paylaşımı yapıyor. Arnavutköy Belediyesi Çağrı Merkezi 2022 yılında yaklaşık 270 bin çağrıya cevap vererek talepleri ilgili birimlere yönlendirdi ve çözüme ulaştırılmasını sağladı. 

Arnavutköy Çağrı Merkezi’ne 444 4 597 numaralı telefondan, WhatsApp ihbar hattından, arnavutkoy@arnavutkoy.bel.tr mail adresinden ve sosyal medya hesapları üzerinden talep, şikayet ve önerilerini bildirebiliyorlar. 

Belediyenin Gülen Yüzü

Daha etkin hizmet vermek ve hizmeti tek bir noktada toplamak amacı ile faaliyete geçen Kentli Servis, vatandaşı güler yüzle karşılayarak işlemlerini en hızlı şekilde gerçekleştirmelerini sağlıyor. Belediyenin vatandaş ile sıcak ve profesyonel bir ilişki kurmasını sağlayan Kentli Servis, vatandaşları yapacakları işlemler doğrultusunda gerekli birimlere yönlendiriyor. 

Konumu itibariyle vatandaş ile belediye arasına yerleşen Kentli Servis biriminde; sicil kaydı açma, evrak sorgulaması yapma, vatandaş dilekçesinin işleme alınmasını sağlamak gibi birçok işlem yapılıyor. 
 

Genel HABERLERİ
Merhaba.
Ben Dijital Asistanınız Arbey Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?