Arnavutköy Belediyesi
  • ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ YÖNETİM MERKEZİ GAZLI YANGIN ÖNLEME VE SÖNDÜRME SİSTEMLERİ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI İŞİ

    19/06/2023

    BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

    ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

    ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ YÖNETİM MERKEZİ GAZLI YANGIN ÖNLEME VE SÖNDÜRME SİSTEMLERİ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

    İKN : 2023/517484
    1-İdarenin
    a) Adı : ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ
    b) Adresi : Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
    c) Telefon ve faks numarası : 4444597 - 2126851148
    ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


    2-İhale konusu hizmet alımın

    a) Adı : ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ YÖNETİM MERKEZİ GAZLI YANGIN ÖNLEME VE SÖNDÜRME SİSTEMLERİ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI İŞİ
    b) Niteliği, türü ve miktarı :

    12 adet Tüp (FORCE 500 SEVO TÜP (180 lt, 30 Bar, 197 kg – 377 kg) 1 adet Tüp (FORCE 500 SEVO TÜP (106 lt, 30 Bar, 62,3 kg – 168,3 kg) 1 adet Tüp (FORCE 500 SEVO TÜP (106 lt, 30 Bar, 62,3 kg – 168,3 kg) 1 adet Tüp (FORCE 500 SEVO TÜP (106 lt, 30 Bar, 62,3 kg – 168,3 kg) Ayrıntılı bilgi teknik şartnamede mevcuttur.
    Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

    c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ -Bilgi İşlem Müdürlüğü
    ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 171(YüzYetmişBir) gündür
    d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 1 gün içinde işe başlanacaktır.


    3-İhalenin

    a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 19.06.2023 - 10:30
    b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Arnavutköy Belediyesi Ana Hizmet Binası K:2 İhale Bürosu/Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Caddesi No:88 Arnavutköy/İSTANBUL


    4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
    4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
    4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
    4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
    4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
    4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
    4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
    4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

    4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
    4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
    Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
    4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
    4.4.1.

    Her türlü yangın algılama veya yangın söndürme sistemlerinin bakımı ve onarımı işlerini birlikte veya ayrı ayrı yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


    5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

    6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

    7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

    8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

    9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


    10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

    11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

    12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

    13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.

    14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

    15. Diğer hususlar:

    İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
    Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Sınır değerin altında teklif sunan isteklilerin teklifleri açıklama istenilmeksizin reddedilecektir.

Merhaba.
Ben Dijital Asistanınız Arbey Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?