Arnavutköy Belediyesi
  • ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ SUNUCU SANALLAŞTIRMA ALT YAPISI VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ DESTEK, BAKIM, ONARIM VE GÜNCELLEME HİZMET ALIMI

    14/09/2022

    YAZILIM VE DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR

    ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

    ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ SUNUCU SANALLAŞTIRMA ALT YAPISI VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ DESTEK, BAKIM, ONARIM VE GÜNCELLEME HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

    İKN : 2022/849563
    1-İdarenin
    a) Adı : ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ
    b) Adresi : Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
    c) Telefon ve faks numarası : 4444597-0212 600 50 00 - 0212 682 04 08
    ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


    2-İhale konusu hizmet alımın

    a) Adı : ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ SUNUCU SANALLAŞTIRMA ALT YAPISI VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ DESTEK, BAKIM, ONARIM VE GÜNCELLEME HİZMET ALIMI
    b) Niteliği, türü ve miktarı :

    1 ADET ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ SUNUCU SANALLAŞTIRMA ALT YAPISI VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ DESTEK, BAKIM, ONARIM VE GÜNCELLEME HİZMET ALIMI
    Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

    c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Arnavutköy Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü
    ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 80(Seksen) gündür
    d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 1 gün içinde işe başlanacaktır.


    3-İhalenin

    a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 14.09.2022 - 11:00
    b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Arnavutköy Belediyesi Ana Hizmet Binası K:2 İhale Salonu/Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Caddesi No:88 Arnavutköy/İSTANBUL


    4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
    4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
    4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
    4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
    4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
    4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
    4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

    4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
    4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    4.3.1. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:

    Bu teklif kapsamında teklif verecek firmanın üreticiden Hizmet Yetki Belgesi alarak Yeterlilik Tablosunda sunması gerekmektedir. Yeterlilik Tablosunda (Elektronik İhalede) bu belgenin bulunmaması isteklinin yetersiz görülmesine sebep olacaktır.


    5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

    6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

    7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

    8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

    9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

    10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

    11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

    12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

    13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.

    14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

    15. Diğer hususlar:

    İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Bilgisayar Sistemlerine Yönelik Hizmetler/0,87
    Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Sınır değerin altında teklif sunan isteklilerin teklifleri açıklama istenilmeksizin reddedilecektir.

Merhaba.
Ben Dijital Asistanınız Arbey Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?