Arnavutköy Belediyesi
  • 2023 YILI SOSYAL YARDIM AMAÇLI GIDA MALZEMESİ ALIŞVERİŞ KARTI (ARNAVUTKÖYKART) MAL ALIMI İŞİ

    06/03/2023

    ALIŞVERİŞ KARTI SATIN ALINACAKTIR

    ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

    2023 YILI SOSYAL YARDIM AMAÇLI GIDA MALZEMESİ ALIŞVERİŞ KARTI (ARNAVUTKÖYKART) MAL ALIMI İŞİ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

    İKN : 2023/127546
    1-İdarenin
    a) Adı : ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
    b) Adresi : Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
    c) Telefon ve faks numarası : 4444597 - 2126851143
    ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


    2-İhale konusu mal alımın

    a) Adı : 2023 YILI SOSYAL YARDIM AMAÇLI GIDA MALZEMESİ ALIŞVERİŞ KARTI (ARNAVUTKÖYKART) MAL ALIMI İŞİ
    b) Niteliği, türü ve miktarı :

    20.000 Kart, Her bir kart 500,00 TL (Bu bedel üzerinden tenzilatlı teklif verilecektir.)
    Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

    c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğüne teslim edilecektir.
    ç) Süresi/teslim tarihi : - İdare tarafından her ayın 1 ile 5’i arasında elektronik ortamda yükleme yapılacak kartların listesi Yükleniciye ulaştırılacaktır. - İdare tarafından gönderilen yükleme listelerine en geç 2 gün içerisinde para yüklemesi yapılacak ve elektronik ortamda İdaremize bildirilecektir.
    d) İşe başlama tarihi : Sözleşmeden 3 (üç) gün sonra başlanacaktır


    3-İhalenin

    a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 06.03.2023 - 11:00
    b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Taşoluk Mah. Kazımkarabekir Cad. No:88 Arnavutköy İSTANBUL (Ana Hizmet Binası Kat 2 İhale Bürosu)


    4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
    4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
    4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
    4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
    4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
    4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
    4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
    4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

    4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
    4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
    Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
    4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
    Belge Adı Açıklama
    Market Sözleşmeleri İsteklinin Üye Marketlerle yapacağı sözleşmeler ve listesi ihaleden sonra, İdaremizin belirleyeceği sürede sunulacaktır.
    4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
    4.4.1.

    HER TÜRLÜ GIDA VE TEMİZLİK MALZEMESİ TEDARİK VE TESLİM İŞLERİ YAPMIŞ OLMAK


    5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

    6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

    7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

    8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

    9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


    10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

    11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

    12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

    13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.

    14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

    15. Diğer hususlar:

    Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Merhaba.
Ben Dijital Asistanınız Arbey Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?