Arnavutköy Belediyesi
  • 2022 YILI KIRTASİYE MALZEMELERİ MAL ALIMI İŞİ

    18/05/2022

    KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

    ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

    2022 YILI KIRTASİYE MALZEMELERİ MAL ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

    İhale Kayıt Numarası : 2022/411194
    1-İdarenin
    a) Adresi : Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 34276 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
    b) Telefon ve faks numarası : 4444597 - 0212 682 04 08
    c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@arnavutkoy.bel.tr
    ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


    2-İhale konusu malın

    a) Niteliği, türü ve miktarı :

    66 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIM İŞİ
    Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

    b) Teslim yeri : Arnavutköy Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Deposu
    c) Teslim tarihi : Ürünler İdaremizin talepleri ile teslim programına uygun olarak teslim edilecektir. Hiçbir şekilde resen mal teslimi yoluna gidilemez. Yüklenicinin bir talebe dayanmadan teslim edilen mal ve malzemeleri geri alması zorunludur. Satınalınması düşünülen malların tedariki, İdaremizin talebi ile peyder pey gerçekleştirilecektir. Tarafımızdan yapılan yazılı talep ile teslimat yapılacaktır. İş, sözleşmeden 1 (bir) gün sonra başlayıp 150 gün içinde sona erecektir.


    3- İhalenin

    a) Yapılacağı yer : Arnavutköy Belediyesi Ana Hizmet Binası K:2 İhale Salonu/Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Caddesi No:88 Arnavutköy/İSTANBUL
    b) Tarihi ve saati : 18.05.2022 - 11:00


    4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
    4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
    4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
    4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
    4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
    4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
    4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
    4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

    4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
    4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

    Teknikşartnamenin ekinde verilen İhtiyaç Listesinde hangi ürünlerden numune isteneceği belirtilmiştir. Numune hususunda dikkat edilmesi gereken, Marka kategorisi/Kalite kategorisi belirtilmiş ürünler için bu kategoriye uygun ürün teklif edilmesi ve numune sunulmasıdır. Kategori belirtilmemiş ürünler için, ürün özellikleri dikkate alınarak teklif sunulması ve numune teslim edilmesidir.


    5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

    6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

    7. İhale dokümanının görülmesi:
    7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
    7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

    8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Arnavutköy Belediyesi Ana Hizmet Binası K:2 İhale Bürosu/Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Caddesi No:88 Arnavutköy/İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

    9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
    Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

    10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

    11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.

    12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

    13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

    14.Diğer hususlar:

    Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Merhaba.
Ben Arnavutköy Belediyesi Dijital Asistanıyım. Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?