Arnavutköy Belediyesi
  • 2018 YILINDA ENCÜMEN KARARI ALINMIŞ KAÇAK YAPILARIN 2021 YILINDA YIKILMASI YAPIM İŞİ

    03/05/2021

    BİNA YIKIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR

    ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ YAPI KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ

    2018 YILINDA ENCÜMEN KARARI ALINMIŞ KAÇAK YAPILARIN 2021 YILINDA YIKILMASI YAPIM İŞİ yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.

    İhale Kayıt Numarası : 2021/203760
    1-İdarenin
    a) Adresi : Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 34276 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
    b) Telefon ve faks numarası : 2125941464 - 2125977549
    c) Elektronik Posta Adresi : yapikontrol@arnavutkoy.bel.tr
    ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


    2-İhale konusu yapım işinin

    a) Niteliği, türü ve miktarı :

    Toplam 798 Yapı Yıkım İşi kapsamında 370 Adet Betonarme Yapı, 305 Adet Yığma Yapı, 95 Adet Konteyner Yapı ve 28 Ahşap Yapının yıkılması yapım işin.
    Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

    b) Yapılacağı yer : İstanbul İli, Arnavutköy İlçe Belediyesi mücavir alanında bulunan muhtelif bina ve yapılarda.
    c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 1 gün içinde
    yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
    ç) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 251 (İkiYüzElliBir) takvim günüdür.


    3- İhalenin

    a) Yapılacağı yer : Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 34275 Arnavutköy İSTANBUL (Ana Hizmet Binası, Kat 2, İhale Salonu)
    b) Tarihi ve saati : 03.05.2021 - 14:30


    4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
    4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
    4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
    4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
    4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
    4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
    4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
    4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz. İstekliler, ihale konusu yapım işinde alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi teklif ekinde vereceklerdir.
    4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.

    4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

     

    4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    4.3.1. İş deneyim belgeleri:
    Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 100 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.

     

    4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
    4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

    (B) ÜSTYAPI (BİNA) İŞLERİ: III. GRUP: BİNA İŞLERİ

    4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
    İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ


    5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

    6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

    7. İhale dokümanının görülmesi:
    7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
    7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

    8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 34275 Arnavutköy İSTANBUL (Ana Hizmet Binası, Kat 2, İhale Bürosu) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

    9. İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
    Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

    10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

    11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.

    12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

    13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


    14. Diğer hususlar:

    İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1
    Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.


     

Merhaba.
Ben Dijital Asistanınız Arbey Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?