Arnavutköy Belediyesi

Pandemi (Covid-19 salgını) nedeni ile hastalığın yayılmasını önlemeye yönelik, merkezi idarece alınan tedbirler kapsamında, bu süreçte başvurular 444 4 597 çağrı merkezinden yapılmaktadır. Aşağıdaki belgeler sosyal inceleme ve değerlendirme yapıldıktan sonra gerek görülmesi durumunda idarece istenebilir; 
 

  • Fakirlik Belgesi
  • Kimlik Fotokopisi
  • Dilekçe


Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.


 

İlk Müracaat Yeri :Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü
İsim  :İbrahim ULAŞ
Unvan  :Müdür
Adres :Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 Arnavutköy/İstanbul 
Tel  :444 4 597
Fax :02126851143
e-Posta :ibrahimulas@arnavutkoy.bel.tr

 


 

İkinci Müracaat Yeri  :Belediye Başkan Yardımcısı
İsim  :Kemal AYGENLİ
Unvan  :Belediye Başkan Yardımcısı
Adres :Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 Arnavutköy/İstanbul 
Tel  :444 4 597
Fax :02126851147
e-Posta :kemalaygenli@arnavutkoy.bel.tr
Güncellenme Tarihi: 30 Mart 2022 Çarşamba
Güncellenme Tarihi: 08 Aralık 2020 Salı
Merhaba.
Ben Arnavutköy Belediyesi Dijital Asistanıyım. Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?