Arnavutköy Belediyesi

İlçe belediye sınırları içerisinde işletme sahibiyseniz ve bu işle ilgili tabela veya afişiniz varsa, ilan ve reklam vergisi ödenmesi gereklidir. Bunun için aşağıdaki işlemleri yapmanız gerekir.

Bizzat kurum Beyan Bürosundan yada Resmi İnternet Sayfası interaktif ekranlardan İlan ve Reklam Vergi Beyannamesi verebilmek için ilanın cinsine göre belirlenen (ışıklı, ışıksız veya bez ilan) tarifeler üzerinden niteliklere göre beyanname verilir. Beyanname sonucunda her yıl tahahkkuk oluşur.
  
Ödeme Süreleri: Yeni asılacak ilanlarda ilan asılmadan önce faturayla birlikte müracaat etmek gerekir. Daha önce mükellefiyetiniz varsa her yılın “ocak” ayı içerisinde beyanname vermeniz ve ödemeniz gerekir. Bez afiş gibi geçici ilanlarda, haftalık tarifeden vergisi ödendikten sonra afiş mühürletilir ve asılma müsaadesi alınır. 
İstanbul Büyükşehir Belediyesinin yetki alanında bulunan ana arterlere cephesi bulunan binalar üzerine asılacak ilan reklamları ile bu alanlara asılacak ilan reklamlarının vergileri için İstanbul Büyükşehir Belediyesine müracaat edilir.

 

Online Beyan İçin Tıklayınız.
 

Güncellenme Tarihi: 24 Kasım 2021 Çarşamba
Merhaba.
Ben Arnavutköy Belediyesi Dijital Asistanıyım. Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?