Yeni Nesil Belediyecilik

Arnavutköy Belediyesi’nin yeni nesil hizmet anlayışı çerçevesinde faaliyete geçirdiği ‘Kentli Servisi’ baştan aşağı yenilendi. Vatandaşa maksimum memnuniyet sunmayı hedefleyen Arnavutköy Belediyesi Kentli Servisi, belediyeye gelen vatandaşı karşılayan, her türlü işlemini güler yüzle ve hızlı bir şekilde gerçekleştiren, özel sektör standartlarında hizmet veren ve konusunda uzman bir ekipten oluşmaktadır

Basın Yayın Servisi (10 Ağustos 2012)


Arnavutköy Belediyesi Kentli Servisi; hizmeti tek noktada toplayan, vatandaşı karşılayan, belediyedeki işlemleri için hazırlayan, gerçekleştiren ve yönlendiren iletişim birimimizdir. Konum itibarıyla vatandaş ile belediye arasına yerleşen, teknolojiyi çok iyi kullanan Kentli Servisi personelimiz, vatandaşlarımıza daha iyi hizmet sunmak için baştan aşağı yenilendi.

Kentli Servisi’ne gelen vatandaşlar klasik belediyeciliğin dışında ve çok üstünde bir hizmet ile karşılaşmaktadır. Hizmetin tek noktada toplanarak vatandaşın karşılandığı serviste, yapılan işlemleri vatandaşın da takip edebileceği, ödemeler için şık ve nezih bir ortam hazırlanmıştır.

Arnavutköy Belediyesi Kentli Servisi, belediyenin vatandaş ile sıcak ve profesyonel bir ilişki kurmasını sağlamakta, aynı zamanda yepyeni bir vizyon kazandırmaktadır.

Çağrı Merkezi Hizmette

Arnavutköy Belediyesi Kentli Servis bünyesindeki ‘Call Center’ hizmeti ile vatandaşın belediyeye gelmeden telefon başında sorununu çözmesi de sağlanıyor. Kentli Servis bünyesindeki ‘Call Center’ hizmetine 444 4 597 numaralı telefondan 08.00-20.00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

Belediyeye gelmeden telefonla verilen hizmetler ise şu şekilde;

  • Sicil güncelleme ve Sicil oluşturma
  • Emlak vergisi, Çevre Temizlik Vergisi, İlan Reklam Vergisi beyanları kontrolü ve ödeme bilgileri
  • Tahsilat
  • Dilekçe sorgulama
  • Anketler
  • İmar Durum bilgisi
  • Rayiç bedel
  • Şikayet ve talep geri dönüşü
  • Bilgilendirme/Yönlendirme
  • Adres Bilgisi
  • Talep / Şikâyet

Güncelleme Tarihi : 05.11.2012

Haberler